Haaveeni toteutui viimein…

keskiviikko 9. lokakuuta 2013


Sillä mä löysin ratsastusliivin, ja sen hinta oli. 39,95 ja kokoa L sillä minkään muu ei mennyt kiinni. ^ ^’
Juu Ihastuin tähän liiviin heti, ja vielä ihastunut olin kun löysin sopivaa kokoa.

Olen koettanut etsiä sopivaa talille sopivaa liiviä. Minulla on kyllä 2, mutta kumpikaan ei oikein sovellu talille. Toinen on liian ohut ja väriltään valkoinen joka ei ole kiva kun ponit ja hevoset vahingossa tai hellyydenpuuskassa, pyyhkäisevät hieman turpaansa selkääsi tai kylkeen ja siinä on musta turveraita. Ja seuraava on liina kuuma ratsastusta ajatellen.

Mutta musta tuntuu että tätä  uutta, voisi alkaa käyttää syys- ja ainakin leutoina aikoina, myös talviliivinä.
Huomenna voisi pyytää jonkun ottaa vähän kuvia, musta se liivi päällä, samalla kun talutan Noraa ja istun selässä. ^ ^  Oma mielipiteeni tästä ostoksessta on: Liivi on kokonaisuudessaan pelkkää plussaa!

Tässä vähän kuvia tästä ihanuudesta. Mitäs pidätte?

p.s Tarkennus on päin honkia 3:essa viimei. kuvassa. Pahoittelen.








Huomasin vasta eilen kun olin jo kuvannut ja laitamassa kameraa pois, niin nämä takavetoketjut, joista oli pakko otaa kuva. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti