Uusien kokemusten kesä 2013

keskiviikko 4. syyskuuta 2013


Niinpä, kesä tuli, oli ja meni. Mutta kesä toi taas uusia kokemuksia, hevosten kuin myös koirien kanssa ja ihmistenkin kanssa. Sain taas paljon muistoja, joita voi taas antaumuksella muistella kun syksy saapuu. Tässä mun mielestä kesän 2013 parhaat jutut:

Sain tänä kesänä taas ainakin 1 uuden ystävävän, ratsastuksen yhteydessä. Jee. ^ ^ No mä olenkin sellainen ystävällinen tapaus, ja mulle on helppo jutellan.



Ratsastus.  Ratsastuksen tiimoilta on tullut paljon uusia juttuja. Olen alkanut mennä paljon eri hevosilla. Uusia tuttua ovat olleet tänä kesänä Huittisissa Fortuna.

Olen myös Huittisissa, kokeillut ensimäistä kertaa, ratsastaa ilman satulaa kaatosatessa Sannilla ja hyppännyt Tikrulla Se oli kivaa.

12. 5 Huittisten harjoituskisat
18. 8
Kisoja. Kisojen osalta ei ole mennyt, niin hyvin kuin olisin toivonut. Viime kisoissa tulin toiseksi ja kolmanneksi.

Koiruudet. Sain ensi kertaa kokeilla handlerina olemista ja kokeilin onneani kaverin shipperkin kanssa, koira näyttelyssä. Voittoa ei tullut mutta kokemusta senkin edestä. Sitten olen tutustuin yhteen ihanaan tanskandogi-tyttöön.


Kotiolot. Auringon ottoa, olen vihdoinkin saanut rusketusta muuallekin kuin käsivarsiin. ^ ^ Enkä palanut melkeimpä olenkaan. Kotona ja rannalla, uimista ja leijan lennätystä ja pyöräilyä


Matkoilla Kävin ruotsissa äidin, siskon ja 4 lapsen kanssa. Se oli ihan kiva reissu. Sitten kävin äidin kanssa Helsingissä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti