Ajatuskatkos.

tiistai 21. tammikuuta 2014

Maaanataina harjoittelin pätkiä radasta. Kun mä nousin pojan selkään, niin mulla oli heti sellainen tunne että Pauli ryntää, ainakin kerran. Pääty-ympyrällä ravia molempiin suuntiin ja keskiympyrällä laukkaa, yhtä aikaa, ja Paulille kävi muistikatkos, sillä se unohti, että mä ratsastin sillä, ja ryntäsi ja pukitti!?! (Järkyttynyt) Eihän Pauli ikinä pukita mulle?! No pysyin selässä, vaikka multa irtosi toinen jalustin. ja mun kaveri putosi Sennalta joka sekin on aika harvinaista, sillä yleensä Senna pyrkii pitämää ratsastajansa kyydissä.

No sitten tehtiin niin, että laukattiin keskiympyrällä vuorotellen yhteen suuntaan ja toinen käveli uralla sillä aikaa. Sennan ratsastaja laukkasi ensin vasemmalle, ja minä ja Pauli koitettiin saada, tai siis minä koitin saada itseni rentoutumaan ja Paulin tekemään töitä. Pohkeenväistöä, avo- ja sulkutaivutuksia.

Poneja hakemassa.
Yritin otaa hienoista oksista kuvan, mutta ku ei järkkäriä...  : \
Sitten oli mun laukka vuoro. Laukka ei tahtonut ollenkaan nousta, mutta kyllä sain sen lopulta, nousemaan ja pysymään yllä. Lopuksi ravasimme kevyttä ravia uralla molempiin suuntiin ja Pauli näytti kuinka pahoillaan se oli ja tuli ensimmäistä kertaa ikinä, kunnolla peräänanntoon ja mä sain sen pidettyä todella pitkiä aikoja siinä. Tarjan mukaan se oli todella nolon näköinen.



Kuva otettu juoksuttamisen jälkeen.
Tunnin jälkeen kun, mä vein sen karsinaan niin poni piti päätään alhaalla ja oli selvästi häpeissään. Mä jouduin moneen kertaa vakuuttaa sille et, meidän rakkaus kestää vaikka siihen tulisikin ryppyjä. ^ ^

Ennen juoksuttamista. 
Lopuksi teille My day videopostaus mun tallihommista, ennen tuntia. Videolta jäi pois mm. käytävän lakaisu ja Neten irtojuoksuttaminen. Mutta ne voi laitaa seuraavalle videolle. Toivottavasti tämä tyydytää teidä videon-nälkäänne edes hetkeksi. 


2 kommenttia:

  1. Kiva postaus!! :) Sun postauksia on muutenkin aina kiva lukea ja video oli myös kivaa vaihtelua!

    VastaaPoista
  2. Ihana video! hyvin tehty! tee lisää samanlaisia!

    VastaaPoista