23.1 Pukkiponin kyydissä.

perjantai 24. tammikuuta 2014

Alkukäntien aikana, tein pysähdyksiä A:han ja C:hen ja joka kulman voltti ja avo- ja sulkutaivutuksia, pitkällä sivulla, molempiim suuntiin. Sitten siirryin raviin jatkaen tehtävää mutta siiryin A:ssa ja C:ssä vain, ravista käyntiin parin askeleen verran, jatkaen sitten ravia.

Sitten jälkeen siirryin ravaan pääty-ympyrälle, jollon Pauli pukitti ja tällä kertaa mä tunsin sen! Mutta olin varautumut, nojasin taakse ja pysyin selässä. Sitten jatkoin tehtävää ja hetken päästä poni pukitti uudestaan. jälleen kerran, sain itseni pysymään selässä ja kommensin sitä eteen. Sitten aloin tehdä ravissa silmälasikuviota, ja samalla houkuttelin poikaa suusta pehmeäksi ja oikein päin.

Poni olikin lopputunnin kunnolla. Sitten aloin tehdä laukkatöitä pääty-ympyrällä vasempaan kierrokseen. Aluksi mua jännitti, jos poika yritää tehdä saman laukassa, mut ei se yrittänyt. Laukassakin koitin houkutella sitä pehmeäksi ja onnistuin pieneksi, hetkeksi.

Sitten siirryin keskiympyrälle laukaamaan, oikean kieroksen laukaa, joka jännitti myös, mutta siinäkään ei ollut mitään ongelmia. Loppukäynnit taluttelin maneesia molempiin suuntiin.

Huomenna Ponihakaan valkkuun. Haluatteko normi, kuva vai videopostauksen huomisesta?

2 kommenttia:

  1. vaikka video.sun videot on parhaita.minä muuten oon menny tänä vuonna Paulilla monta kertaa.voit tehdä mimmoisen videon haluut.

    VastaaPoista