Kevään viimeinen valkka Ponihaassa.

sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Olin La Ponihaassa valkassa, joka olikin tämän kevään viimeinen. Syksyllä sitten palataan asiaan uudestaan. :)

Alkukäyntien jälkeen otimme ohjat tuntumalle ja teimme käynnissä oikeassa kierroksessa, puoli rata leikkaa H:sta B:hen. (B / S) Sitten jatkoimme uraa ja teimme voltin kulmaan ja seuraavalla pitkällä sivulla M:stä  K:hon, koko rata leikkaa.
1
2

3
Sitten teimme saman ravissa ja teimme lisäykset väleihin H - B ja M - K ja lisäsimme siirtymän käyntiin X:ssä neljän askeleen verran ja siirryimme takas raviin.
4
5
6
7
Seuraavaksi jatkoimme uraa ja aloimme tehdä pohkeenväistöä keskihalkaisijalta uralle molempiin suuntiin. Alku meni hyvin, mutta sitten en saanut Ballea enää menee väistöä uralle asti. Ja oikealle, en osannut väistättää ollenkaan. :/ Ehkä vaan pari askelta, mut se oli siinä.
8
9
10
11
Lopuksi laukkasimme molempiin suuntiin keskiympyrällä ja teimme sen jälkeen. peruutuksia keskihalkaisijalla, molempiin suuntiin.
12
13
14
15
 Balle oli upea, vaikka ottikin ensin pari askelta eteen, mutta kun poni ymmärsi, että mitä mä halusin niin, mun ei tarvinnut tehdä paljoa, kun poni peruutti suoraan ja kiemurtelematta, polkien hyvin alleen. :)
16
17
Mitä tykkäsitte ja kertokaa lempikuvanne jälleen kerran. :) Kaikki kuvat on äidin ottamia. :) 

3 kommenttia:

  1. Kiva, että oli paljon ratsastuskuvia! Mun lempparit oli 2,3,5,9, 15 ja 17 :)

    http://tiiajamaistro.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäät. Mä tykäät mm. 3. !2 ja 13. :)

      Poista
  2. Kiva postaus taas tääkin! 5 ja 14 oli mun lempparit ;)

    VastaaPoista