Ja taas se iski, flunssa. Eli ei taaskaan ratsastusta ainakaan viikkoon.

maanantai 1. huhtikuuta 2013

Aaargh! Miksi se olen aina mä ku tulee kipeäksi, Vai onko se niin, et kun siskonlapset tulee kipeäksi, niin mäkin tuun?

No niin tai näin, en tykkää tästä. En sitten yhtään, sillä ensi viikonlopulla olisi kotitalilla, leiri ja ekat kisat ja voihan vehnäleipä, jos en pääse niihin… Mä en harjoitellut, niihin kisoihin sitä varten että jätän ne väliin flunssan takia.

No kai se taittuu, kun hoitaa kunnolla. Mut silti pelkään, et kisat jää tällä kertaa mun osalta kisaamatta. -.-


6 kommenttia:

  1. Ihana tää sun uus banneri! =) toivottavasti pääset pian taas ratsastaa!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Lintsu, niin minäkin toivon. Viimestään ensiviikolla on päästävä.

    VastaaPoista
  3. me oltiin vuoden alussa Serenassa ja saatiin sieltä vatsatauti.että ihan kiva, ironisessa mielessä.

    VastaaPoista
  4. nyt mulla on nuha.plääh.

    VastaaPoista
  5. mulla on Yhä nuha! ollut jo pitkään! plääh.tämän jo kysyin mut olitko jo silloin kun Juulia oli vielä pikkiksessä? se oli Tian poni.ainakin Tia tietää kertoo siitä jotakin.vai tulitko sen jälkeen? mulle kuuluu muuten ihan ok.mut on vähän tylsää!

    VastaaPoista
  6. vihdoinkin olen terve.hyvä.

    VastaaPoista