Ratsastustauko flunssan takia ja uudet hiukset ja kulmakarvat

lauantai 16. helmikuuta 2013



Niin, nyt on niin että en oo ollu tällä viikolla ratsastamassa, koska flunssa päätti iskeä toissa viikolla Maanantaina, enkä siis pääsyt Ke tunnille. Mutta nyt onneksi alkaa jo helpottaa. Yskä ei ole enää mitenkään niin paha ja räkäinen.
Huomasin myös että, olen vahvistunut, kun tein tällä viikolla lumitöitä, niin lapio nousi ihan kevyesti, olan yli, vaikka siinä oli isokin kuorma.

Olin myös kampaamossa ja sain vaaleita raitoja ja vähän lyhyemmät hiukset. Mun kulmakarvat nypittiin myös siistimmäksi.

Juu, en osaa hymyillä... ^ ^




Toivottavasti pääsisin, ensi viikolla ratsastamaan, niin pääsisin myös hoitamaan mun kahta hoitsua, Dorpaa ja Paulia. Ja jos saisi silloin, myös kuvia. Sain viimeksi Paulin muotoon ravissa, vain hetkeksi mutta kuitenkin. Haluaisin myös ratsastaa Doriksella, en oo ratsastanut sillä taas vähään aikaan.





4 kommenttia:

  1. Paras fiilis on just se ku kerranki menee ratsastuksessa nappiin... Harmi vaan että ainakin omalla kohdalla näitä on liian harvoin. :D Mutta kivoja kuvia, laita ihmeessä uusista hiuksistakin kuva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, uudesta lookista tulee kuvia, heti kun saan jonkun ottamaan niitä. ^ ^

      Poista
  2. mun hiukset on kun hevoset.samaa väriä kun Haffen.tosin se on myyty ajat sitte.

    VastaaPoista