Ratsastusvarusteita ja kilpailuvaateita kuvapostaus!

torstai 10. tammikuuta 2013



Juu tein nyt tällaisen, kuvapostauksen, mun kisa ja ratsastusvarusteista. Ensimmäisenä ovat vuorossa arki ratsastusvarusteet.



                        Ensimmäinen kuva on jokaisen ratsastajan tärkeimmästä varusteesta, nimitäin kypärästä.






                                       Seuraavaksi, liivi jota käytän vain esteitä hypätessä.




                                             Sitten ratsastustakki ja hanskat.(kesä että talvi)                                                           


                       






                                                                    Housut (Talvi&kesä)




                                     Kannukset, joita käytän vain tarvittaessa ja tietyillä hevosilla.




kengät (Talvi.) Tällä kertaa saatte ihailla vain näitä minun nykyisiä talvikenkiäni, koska en saanut kesäkengistä kuvaa.





                                                                    Kisa varusteet.





Kisatakki, ja valkoinen, pitkähihainen jota käytän, enemmän talvella.



                                                             2 kisa t-paitaa. Käytän kesällä.

                                                           
                                                                Ja valkoiset housut.



Siinä! Olen itse, aika tyytyväinen tulokseen, vaikka vähän pitikin tapella noden kuvien kanssa, mutta lopulta sain tehtyä tän sellaiseksi kuin halusin. Toivottaavasti tykkäsitte.
                                                       

7 kommenttia:

  1. HAASTE!

    http://tavoitteellista-ratsastusta.blogspot.fi/2013/01/haaste.html

    VastaaPoista
  2. Ooo mitkä vermeet. Onko nuo talvihousut topattu tai muuten eri matskua kuin kesähousut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on sisältä fleeceä. päälinen on jotain paksua kangasta.

      Poista
  3. ps. katsopa mun blogiin, siellä on sulle blogipalkinto!
    http://bonchavalje.blogspot.fi/

    t. BonChavalje

    VastaaPoista
  4. tälläinen ratsastaja olen:
    -minä en katso rotua.
    -minä pidän kaikista hevosista.
    -hoidan myös laamaja.
    -minun lempparirotu hevospuolella on Suomenhevonen.
    -historian jo kerroin.
    -fiilistelen shoppailemalla.
    -filmit on hauskaa puuhaa.
    _joskus myös kisaan laamoilla.
    -fiksu.
    -ja huumorint.
    -cool tyyppi jolla on omat lemmikit ja joka haaveile maailman-
    valloituksesta!

    VastaaPoista