Raviratojen, harjoittelua ja kuvia ponista.

lauantai 28. syyskuuta 2013

Perjantain yksäri

Treenasin molempia raviohjelmia. 1 ja 2. Ensin alkulämmittein pääty-ympyröillä ravissa.
Sitten laukannostoja, A :ssa. Vasen nousi tällä kertaa, vaikeammin kuin oikea, Pauli vain hussutti menemään ravissa. Mutta oikeassa kierroksessa poni puri kuolaimeen ja kääntyi vasemmalle, pois ympyrältä mun lysähtäneen kyljen takia.




Lopuntunnin harjoittelin raviohjelmia. Aloitin 1:sestä joka todella hyvin, Pauli oli upea, niin kuin aina.
2:nen ei mennyt ihan niin hyvin. Tervehdyksessä mä pysäytin, vaikka olis pitänyt siirtyä ravista käyntiin ja jatkaa C:hen. Ja mä yritin muistaa, vaikka Tarja luki mulle.





Ja kun se sano et vasen, niin mä koitin siitä huolimatta muistaa radan itse, ja menin sen takia vähän sekaisin et kumpaan suuntaan mun pitäisi mennä. Ja loppuohjelma meni ihan hyvin vaikka Pauli vähän hussuttikin.




Tunnin jälkeen hoidin ponin kamat pois, harjasin, puhdistin kaviot ja hieroin koko ponin lopuksi kumisuokalla läpi.






Siivosin karsinana ja puhdistin molemmat kupit. Pauli oli hyvin seurallinen, mutta se ei ollut mitään uutta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti