Kaviokasuutisia ja infoa ja mietteitä uudesta bloginimestä

sunnuntai 5. kesäkuuta 2016


Meille (Pihlikseen) tuli Torstaina uusi hevonen!

Juu, jälleen kerran saimme toivottaa uuden kaviokas tutttavuuden tervetuleeksi kotiin.


Markiiza "Kiiza" on latviasta kotoisin oleva, 152 vankkaraketeinen, kaksivärisen harjan omaava, 8 -vuotias tamma. Sitä on käytetty mm. vammaisratsuna, mikä on kiva uutinen, joten myös minä olen tuleva pääsemään tamman selkään.

Kerron enemmän kun saan lisää infoa. Lopuksi kuvia, tästä kauniista tytöstä. Mitäs pidätte?




Sitten siihen pieneen infoon, joka sisältää monta asiaa. Ensinäkin olen tilannut blogille uuden ulkkarin, joten älkää pelästykö jos blogi on joku päivä on suljettu. ilmoitan asiasta myös lähemmin kun tiedän milloin remppa alkaa.


Huomenna pääsen jälleen katsomaan, entista hoitohevostani siuntioon. Ja luulen että mulla on mahdollisuus ehkä päästä käymään myös tamman selässä. Se olisi ihanaa. No sen näkee sitten huomenna.

Olen myös alkanut pyöritellä mielessäni blogille osuvampaa nimeä, koska en oikein usko että pääsen enää ihan lähiaikoina kisaamaan ulkomaille. Joten nyt saisitte kommentoida ehdotuksia alas.

Mun mielessä on pyörinyt sellaiset kuin: Kolmen Kullan Kouluratsastaja, Kultaa Kavioissa, Koulukenttien Kunigatar. Joku tuollainen... :)




14 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! On toi kyllä upea hevonen. :) Hyviä nimiehdotuksia, en itse keksisi noin hyviä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Elina. Kiiza on kyllä harvinaisen nätti. Mikä sopisi sun mielestä mun blogin uudeksi nimeksi?

      Poista
  2. Ihana hevonen! Toivottavasti et ota tätä pahalla, mutta mielestäni tuo koulukenttien kuningatar olisi liian ylimielinen... Itse en ottaisi sitä nimeä :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Kiiza on kyllä upea.tamma. En kyllä minäkään,mutta se nyt sattui tulemaan mieleen. Mutta se on vain ehdotuksena. En usko että kukaan sitä valitsee.

      Poista
  3. Ihana uusi ponistus :3
    Minusta tuo nykyinen blogin nimi on ihan hyvä :) ,Mutta kyllä nuo kaksi ekaa nimi ehodotusta on myös ihan hyviä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista, Kieltämättä, mutta kun tää koko blogi saa kunnon rempan, niin saa nimikin.

      Poista
  4. Jennyn heppaelämää olisi mielestäni kiva nimi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, mutta se on muun makuun liian tavallinen ja suurinpiirten lopuun kulunut, mä seuraan aikas monta blogia, jolla on tollainen nimi. :) M_utta kiitos kuitekin ehdotuksestasi. ^ ^

      Poista
  5. Tosi ihana tuo uusi hevonen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, kerron siitä enemmän kun olen käynyt ihan konkreetisesti selässä, mutta muut ovat kehuneet sitä aivan mahtavaksi.

      Poista
  6. Kouluratsastuksen kultaa :) sori tuli jälkeenpäin mieleen

    VastaaPoista
  7. Kiiza on söpö. olis kiva ratsastaa sillä.

    VastaaPoista
  8. siis minä vuonna Kiiza on syntynyt? mulla on TOSI huono laskupää.
    se on ihana. Jenny ja hevosystävät olis hyvä nimi.kivaa kun tallille tulee uusia tuntihevosia.vaikka on kurjaa kun vanhat jää eläkkeelle.
    niin kuin Sennakin.sen oli tarkoitus muuttaa uuteen kotiin, mutta sitten se ei läpäissyt tarkastusta ja se lopetettiin.

    VastaaPoista