Harju viikonloppu kuulumiset ja lähtöaamun kuvia. :D

tiistai 19. maaliskuuta 2013


Kuvia mun lähtöpäivän aamusta.

Kuten otsikko sanoo, olin viime viikonloppuna Harjussa. Siellä oli Ratsastusleiri. Lähtöpäivän aamuna, heräsin joskus seitsemän pinnassa. Syötyäni aamupalan, laitoin vaatekassin lopullisesti kuntoo ja muutenkin pakkailin vähän lisää.

Aamu alkaa hyvin kun syön terveelisesti. ^ ^



Aamupalajouma, omena limua




mun vaattekassi. ^ ^ 


Kameran laturi.


Sitten koitin saada valittua, mitkä kirjat ottaisin mukaan, ja päätyin näihin:





Sitten, olin siskonlasten ja Nipsu -koiran kanssa pihalla. Nipsu oli sitä mieltä, että nyt on hyvä hetki leikkiä pallolla ja se ei jättänyt mua rauhaan ennekuin mä aloin potkimaan sille palloa. Tässä hieman kuvia.















Saavuimme perille kolmen pinnassa perille. Tämä oli toinen kerta kun kävin siellä. Olin siellä viimeksi, joskus kai 2011. Kun olimme asettautuneet taloksi, oli ruoka ja sen jälkeen itsensä esittely ja ryhmäjako.
Olin toisessa ryhmässä kahden muun kanssa. Sen jälkeen, kaikki ryhmät laittoivat ratsastuskamat päälle ja lähdimme taliin katsomaan hevosia.


Perjantain iltapäiväntunti.

Tällä kertaa menin upealla saksalaisella ratsuponilla, ruunalla nimeltä Laikku. Se oli ihana! Sillä oli melkein kokovalkoinen turpa ja toinen silmä oli hera. Se oli samanlainen hamuilija kuin Paulikin ja se ihastu mun takin makuun, koska se nuoli sitä heti, kun silmä vältti. Olin miettinyt, et, pitäisikö mun ottaa Laikulle raipan, mutta unohdin ottaa sen, joka oli tavallaan ihan hyvä, koska poika oli ihan, reipas talille taluttaessa, vähän liiankin sillä mun piti välillä pysähtyä, ja odottaa että edellä menevä ehti pois alta.


Tunnin alettua, mua jännitti. Ja mun piti vähän väliä pysäyttää, ettei oltu ihan edelle menevän hännässä. Mutta kun alkukäynnit oli mennyt, välimatka tarkistettu, ohjat otettu tuntumalle aloimme tekemään pysähdyksiä uralla, vaihdoimme suunnan, pysähtelimme toiseen suuntaan ja siirsimme sitten pääty-ympyrälle, nostimme alkuravit. Ja oli laukan vuoro, niin jännitys hävisi kun pääsin nostamaan. Laukkasimme pääty-ympyrällä. Sen laukka, oli ihanan pehmeä. Ja muutenkin Laikku meni hienosti. Joten hyvin meni ekaksi tunniksi.


Ensimmäisen tunnin kuvia.
















Lauantain aamutunti / iltapäivätunti.

En jaksa selostaa mitä teimme, koska kaikki tunnit olivat melkein samanlaisia. Ja sitä paitsi kuvathan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Vai mitä?









Sunnuntai aamupäiväntunti.























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti