Neljännen kuvan haaste!

torstai 25. heinäkuuta 2013


Löysin tälläisen kun selailin, vaihteeksi koirablogeja ja halusin ehdottomasti tehdä.


Säänöt:

1. Avaa kuvatiedostostasi neljäs kansio

2. Avaa neljännen kansion neljäs kuva

3. Julkaise kuva blogissasi ja selitä se

4. Haasta neljä muuta ensimmäistä blogia seuraamislistaltasi mukaan!

Hauskoja hetkiä, hauskojen kuvien kera!




Kuvaselitys: Viikon 27 kuva, olisko noi sitten niitä vanhojen tasseja, eli olin tossa, tämän kuun alussa käymässä kirjastossa ja kun olin menessa kotiin, niin tälläset tanssit olivat käynissä kirjaston ulkopuolella. Näytti ihan hauskalta. ^ ^


Ja nyt minä haastan nämä neljä blogit:






1 kommentti:

  1. tee mulle joku haaste.ei vaikee. varmaan oli kauheeta kun Karkki kuoli.Karkki oli munkin lemppari.mikä olis haaste mulle?!

    VastaaPoista