Kuvia Paulista. mun kaverin perheen koirista ja mootoripöyrästä.

maanantai 6. toukokuuta 2013


Olin ke, to ja pe kaverilla viettämässä vappua. Se oli kivaa, kävimme keskiviikkona vapputorilla ja pääsin ensikertaa moottoripyörän kyytiin. Se oli kivaa muuten, mutta mä en laittanut nahkatakkia päälle, vaan farkkutakin, koska luulin et siellä olisi lämmin.Kyllä siellä olisi ollutkin, jos tuuli ei olisi niin hurjan kylmä. Ja varsinkin silloin mulla oli kylmä, kun olin sen moottoripyörän kyydissä.









To kävimme Heidin ja Katjan, (kaverin äiti) kanssa ostoksilla. Mukaan kaupasta lähti, mm.
Amisun hienot leopardikuvioiset housut ja musta, hieno bling bling- paita ja sininen- ja punahihainen paita.


(Kuvat tulossa.)

Kävimme iltapäivällä koirien kanssa lenkillä ja haimme myös Heidin siskot koulusta. Alma ja Iita on niin ihania! <3

Itta. <3

Alma <3

Matkalla kotiin.

Tähän lopuun vielä Paulista kuvia.
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti