Joulukalenteri luukku 9

lauantai 9. joulukuuta 2017

Kysymysiä ja vastauksia 2

Random

K: Millainen olet luonteeltasi? 
V: Olen iloinen, äänekäs, hauska, luotettava, löytyy myös kipakkuutta, tulisuutta, äkkipikaisuutta, päättäväisyyttä. Siinä olisi minun luonteeni pähkinän kuoressa


 K: Omaatko hyvän itsetunnon, miten olet sitä kehittänyt?
 V: Omasta mielestäni se on ihan kohtuu hyvä, Joskus tulee tilanteita, joissa tunnen itseni huonoksi mutta onnesi niitä tulee harvoin.

 K: Seurusteletko?
 V: En tällä hetkellä.

K: Lempi väri?
V: Niitä on useampia, punainen, lila, purpula, harmaa, musta.

K: Parhain kokemus elämässäsi?
V: Losin matka!

K: Pidätkö kalastamisesta?
 V: Nuorempana se oli kivaa.  En ole käynyt pitkästä aikaa kalassa, vaikka minulla on oma virveli.

K: Mitä tykkäät tehdä kesällä eniten?
V: Ratsastaa, pyöräillä,.uida, viettä aikaa kavereiden kanssa

K: Mikä on suurin unelmasi?
V: joko oma poni tai oma pieni hauvavauva tai pdenmpi objektiivi järkkäriin.

K: Mitä suunnittelet/haluat tulevaisuudeltasi?
V: En osaa sanoa, ehkä päästä uudestaan ulkomaam kisoihin.
K: Oletko tällä hetkellä tyytyväinen elämäntilanteeseesi?
V: Olen ihan tyytyväinen. 



K: Mitä muuttaisit itsessäsi?

V: laihduttaisin.

K: Mihin olet tyytyväinen itsessäsi?
V: Pituuteeni.

K: Oletko onnellinen juuri nyt?
V: Olen

K: Mitä kaikkea olet harrastanut elämäsi aikana?
V: Pianon soittoa, kirjoittamista, ratsastusta, piirtämistä.


K: Käytkö kesäisin mökeillä?
V: En, koska meillä ei ole mökkiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti